Catalog de produse
Mobila
PC, Periferice & Soft
Laptop, Telefoane
Pentru gameri new
TV, foto, audio
Electrocasnice new
Ingrijire personala & Cosmetice new
Tehnica de birou
Instrumente new
Casa, Gradina & Bricolaj
Petshop new
Auto magazin
Odihnă si sport
Totul pentru bucatarie
Gradinarit
STOP COVID-19
Produse pentru copii
Servicii
Fashion new
Brands

Conditii de livrare "Fantastic.md"

Condiții de livrare în Chișinău:

  • Livrarea comenzilor a căror sumă depășește 500 de lei este gratuită.
  • Livrarea comenzilor a căror sumă este mai mică de 500 de lei costa 50 lei.
  • Livrarea se efetuează de luni până vineri este disponibilă în intervalele (10:00 — 14:00, 14:00 — 19:00).
  • Termenul de livrare deobicei este de 1-2 zile lucratoare.
  • Sâmbătă, livrarea se efectuează între orele 10:00 - 17:00 fără intervale de timp
  • Mai multe articole nu sunt transportate pentru a selecta unul dintre ele la locul de livrare.
  • Comanda efectuata se va livra la usa scarii de la bloc sau la poarta casei private.
  • Ridicarea bunurilor la etaj sau in interiorul casă, în cazul în care clientul dorește, se efectuează contra plata cu metionarea la efectuarea comenzii.
  • Costul minim de ridicare a unui produs este de 100 de lei și include ridicarea echipamentului cu ajutorul liftului până la apartament.
  • În absența unui lift sau în cazul în care este imposibil să se ridice un produs în lift, costul de ridicare va fi de 50 de lei pentru fiecare etaj.
  • Costul livrării bunurilor de dimensiuni mari, cum ar fi mobilier, saltele ortopedice, cazane pe combustibil solid, anvelope auto, electrocasnice de dimensiuni mari etc. se negociază separat.
  • Curierul vă va suna cu 30 de minute înainte de livrare.
  • În obligația serviciului de livrare nu se include mutarea produsului în interiorul apartamentului, asamblarea și conectarea, demonstrarea caracteristicilor consumatorului și instruirea cumpărătorului.

Condiții de livrare în suburbii:

  • Livrarea comenzii în suburbii costă 70 lei
  • Livrarea se efetuează de luni până vineri este disponibilă în intervalele (10:00 — 14:00, 14:00 — 19:00).
  • Sâmbătă, livrarea se efectuează între orele 10:00 - 17:00 fără intervale de timp
  • Mai multe articole nu sunt transportate pentru a selecta unul dintre ele la locul de livrare.
  • Comanda efectuata se va livra la usa scarii de la bloc sau la poarta casei private.
  • Ridicarea bunurilor la etaj sau mișcarea lor în interiorul casei nu se efectuiează.
  • Costul livrării bunurilor de dimensiuni mari, cum ar fi mobilier, saltele ortopedice, cazane pe combustibil solid, anvelope auto, electrocasnice de dimensiuni mari etc. se negociază separat.
  • Curierul vă va suna cu 30 de minute înainte de livrare.
  • In obligatia serviciului de livrare nu se include: mutarea produsului în interiorul apartamentului, asamblarea și conectarea, demonstrarea caracteristicilor consumatorului și instruirea cumpărătorului.

Condițiile de livrare în Moldova:

  • Livrarea comenzilor în republică, a căror sumă depășește 3000lei este gratuită.
  • Comenzile se livrează saptamânal.
  • Mai multe articole nu sunt transportate pentru a selecta unul dintre ele la locul de livrare.
  • Comanda efectuata se va livra la usa scarii de la bloc sau la poarta casei private.
  • Ridicarea bunurilor la etaj sau mișcarea lor în interiorul casei nu se efectuiează.
  • Costul livrării bunurilor de dimensiuni mari, cum ar fi mobilier, saltele ortopedice, cazane pe combustibil solid, anvelope auto, electrocasnice de dimensiuni mari etc. precum și a comenzilor a căror sumă nu depașește 3000 lei, se negociază separat.
  • Curierul vă va suna cu 30 de minute înainte de livrare.
  • În obligația serviciului de livrare nu se include mutarea produsului în interiorul apartamentului, asamblarea și conectarea, demonstrarea caracteristicilor consumatorului și instruirea cumpărătorului.

Vă rugăm să rețineți că, la primirea bunurilor, cumpărătorul trebuie sa verifice complectatia și aspectul exterion (ambalarea) produselor. prin semnarea actului de primire/predare, confirmați că nu aveți nicio pretenție catre produsele livrare, vânzător și transportator.
În cazul în care bunurile sunt livrate și îndeplinesc toate obligațiile de garanție, dar v-ați răzgândit să-l cumperati dintr-un motiv oarecare, va trebui să plătiti cheltuielile de curierat și costul de transport. Deci, înainte de a trimite o comandă, asigurați-vă că alegeți exact modelul pe care doriți cu adevărat să cumperati.
Livrare repetata: În absența cumpărătorului la momentul stabilit, precum și în cazul adresei greșite a cumpărătorului sau returnarea bunurilor de calitate corespunzătoare, livrarea repetata se achita cu suma de 100 de lei.

Anularea comenzii

Puteți anula comanda gratuit dacă nu a fost încă expediată sau comanda a fost făcută cu ridicare personala; Dacă comanda dvs. a fost predată unui curier, dar doriți să o refuzați, atunci:
  • pentru livrarea în Chișinău, plătiți doar costul de livrare specificat la plasarea comenzii.
  • pentru livrarea în Moldova, plătiți dublul costului de livrare specificat la plasarea comenzii.

Documente de insoțire

Împreună cu comanda, veți primi urmatorul set de documente:
  • bon fiscal (dupa caz)
  • factura fiscala (dupa caz)
  • act de primire-predare a marfii
  • instrucțiune de utilizare
  • certificat de garanție

Verificarea mărfurilor la livrare

  • În cazul deteriorării bunurilor sau al unui set incomplet al comenzii, faceti citeva poze care ar confirma si refuzați plata pentru comandă. Vă rugăm să ne informați despre ce s-a întâmplat prin telefon: 022 903090, 079 903090 si scrieți o scrisoare la reclamatii@fantastic.md anexand pozele facute.
  • Curierii noștri permit verificarea integritatii ambalajului, si nu conectează, nu instalează, nu configurează echipamentul livrat.
  • Verificarea dispozitivelor electronice în timpul iernii este efectuată de client în mod independent, la 2 ore după livrare (cu condiția să fie într-o cameră uscată și caldă).
  • Verificarea frigiderelor este efectuată de client în mod independent după cel puțin 3-4 ore, deoarece transportul implică o distribuție neuniforma a fluidelor de lucru în sistem.
  • „Fantastic.md” depune toate eforturile pentru a îmbunătăți calitatea livrării, toate acestea, este posibilă o întârziere în livrare din cauza circumstanțelor neprevăzute care au avut loc din culpa vânzătorului
  • Vă rugăm să rețineți că la primirea bunurilor, cumpărătorul trebuie sa verifice caracteristicile și aspectul exterior. Prin semnarea actului de primire/predare, confirmați că nu aveți nici o pretenție față de vânzător/transportator referitor la produsele livrare.
  • Refuzul de a recepționa bunul vă obligă la achitarea livrării. Bunurile vor fi înmânate cumpărătorului după achitarea a comenzii și semnarea actului de predare-primire împreună cu bonul fiscal și certificatul de garanție.