Catalog de produse
Electrocasnice new
PC, Periferice & Soft
Laptop, tablete, telefoane
Pentru gameri new
Tehnica de birou
TV, foto, audio
Dispozitive SMART new
Odihna si sport
Casa, Gradina & Bricolaj
Constructii si reparatii
Mobila
Totul pentru bucatarie
Ingrijire & Cosmetice new
Petshop new
Produse auto
STOP COVID-19
Produse pentru copii
Servicii
Brands

Conditii de livrare "Fantastic.md"

Condiții de livrare în Chișinău:

Termenul de livrare a comenzilor este de pina la 48 ore, in cazul existentei marfii in stoc.Veti primi o instiinare pe posta electronica sau SMS cu informatia referitor la stadiul de executare a comenzii Dvs

  • Livrarea comenzilor costa 50 lei
  • Livrarea se efetuează de luni până vineri este disponibilă în intervalele (10:00 — 18:00).
  • Termenul de livrare deobicei este de 1-3 zile lucratoare.
  • Sâmbătă, livrarea se efectuează între orele 10:00 - 17:00 fără intervale de timp
  • Mai multe articole nu sunt transportate pentru a selecta unul dintre ele la locul de livrare.
  • Comanda efectuata se va livra la usa scarii de la bloc sau la poarta casei private.
  • Ridicarea bunurilor la etaj sau in interiorul casă, în cazul în care clientul dorește, se efectuează contra plata cu metionarea la efectuarea comenzii.
  • Costul minim de ridicare a unui produs este de 100 de lei și include ridicarea echipamentului cu ajutorul liftului până la apartament.
  • În absența unui lift sau în cazul în care este imposibil să se ridice un produs în lift, costul de ridicare va fi de 50 de lei pentru fiecare etaj.
  • Costul livrării bunurilor de dimensiuni mari, cum ar fi mobilier, saltele ortopedice, cazane pe combustibil solid, anvelope auto, electrocasnice de dimensiuni mari etc. se negociază separat.
  • Curierul vă va suna cu 30 de minute înainte de livrare.
  • În obligația serviciului de livrare nu se include mutarea produsului în interiorul apartamentului, asamblarea și conectarea, demonstrarea caracteristicilor consumatorului și instruirea cumpărătorului.

Condiții de livrare în suburbii:

  • Livrarea comenzii în suburbii costă de la 100 lei
  • Livrarea se efeсtuează de luni până vineri este disponibilă în intervalele (10:00 — 18:00).
  • Sâmbătă, livrarea se efectuează între orele 10:00 - 17:00 fără intervale de timp
  • Mai multe articole nu sunt transportate pentru a selecta unul dintre ele la locul de livrare.
  • Comanda efectuata se va livra la usa scarii de la bloc sau la poarta casei private.
  • Ridicarea bunurilor la etaj sau mișcarea lor în interiorul casei nu se efectuiează.
  • Costul livrării bunurilor de dimensiuni mari, cum ar fi mobilier, saltele ortopedice, cazane pe combustibil solid, anvelope auto, electrocasnice de dimensiuni mari etc. se negociază separat.
  • Curierul vă va suna cu 30 de minute înainte de livrare.
  • In obligatia serviciului de livrare nu se include: mutarea produsului în interiorul apartamentului, asamblarea și conectarea, demonstrarea caracteristicilor consumatorului și instruirea cumpărătorului.

Condițiile de livrare în Moldova:

  • Deobicei comenzile se livrează in 2-3 zile lucratoare
  • Mai multe articole nu sunt transportate pentru a selecta unul dintre ele la locul de livrare.
  • Comanda efectuata se va livra la usa scarii de la bloc sau la poarta casei private.
  • Ridicarea bunurilor la etaj sau mișcarea lor în interiorul casei nu se efectuiează.
  • Costul livrării bunurilor de dimensiuni mari, cum ar fi mobilier, saltele ortopedice, cazane pe combustibil solid, anvelope auto, electrocasnice de dimensiuni mari, se negociază separat.
  • Curierul vă va suna cu 30 de minute înainte de livrare.

  • Serviciul de manipulare marfă nu este inclus în serviciul de livrare, ci este disponibil doar la cerere și se achită separat.
  • Demonstrarea caracteristicilor produselor și instruirea cumpărătorului nu este inclus în serviciul de livrare.
  • Serviciul de manipulare marfă disponibil doar pentru produse cu greutate unitara mai mica de 40 Kg, indiferent de etaj.
  • Pretul livrarilor prin serviciul de curierat

    Greutate Pret, MDL
    pina la 1 kg 100.00
    pina la 5 kg 150.00
    pina la 20 kg 200.00
    pina la 50 kg 250.00
    pina la 100 kg 300.00
    pina la 200 kg 400, 00
    pina la 300 kg 700.00

    Exceptii

    Anvelope (set 4 buc) 250.00
    Saltele pentru 1 persoana 250.00
    Saltele pentru 2 persoane, masini de spalat sau de uscat, aragaz, cuptor 300.00
    Frigider, congelator de la 300.00
    Frigider Side-by-Side 500.00
    Mobilier Aflati la consultant

Vă rugăm să rețineți că, la primirea bunurilor, cumpărătorul trebuie sa verifice complectatia și aspectul exterion (ambalarea) produselor. prin semnarea actului de primire/predare, confirmați că nu aveți nicio pretenție catre produsele livrare, vânzător și transportator.
În cazul în care bunurile sunt livrate și îndeplinesc toate obligațiile de garanție, dar v-ați răzgândit să-l cumperati dintr-un motiv oarecare, va trebui să plătiti cheltuielile de curierat și costul de transport. Deci, înainte de a trimite o comandă, asigurați-vă că alegeți exact modelul pe care doriți cu adevărat să cumperati.
Livrare repetata: În absența cumpărătorului la momentul stabilit, precum și în cazul adresei greșite a cumpărătorului sau returnarea bunurilor de calitate corespunzătoare, livrarea repetata se achita cu suma de 100 de lei.

Anularea comenzii

Puteți anula comanda gratuit dacă nu a fost încă expediată sau comanda a fost făcută cu ridicare personala; Dacă comanda dvs. a fost predată unui curier, dar doriți să o refuzați, atunci:
  • pentru livrarea în Chișinău, plătiți doar costul de livrare specificat la plasarea comenzii.
  • pentru livrarea în Moldova, plătiți dublul costului de livrare specificat la plasarea comenzii.

Documente de insoțire

Împreună cu comanda, veți primi urmatorul set de documente:
  • bon fiscal (dupa caz)
  • factura fiscala (dupa caz)
  • act de primire-predare a marfii
  • instrucțiune de utilizare
  • certificat de garanție

Verificarea mărfurilor la livrare

  • În cazul deteriorării bunurilor sau al unui set incomplet al comenzii, faceti citeva poze care ar confirma si refuzați plata pentru comandă. Vă rugăm să ne informați despre ce s-a întâmplat prin telefon: 022 903090, 079 903090 si scrieți o scrisoare la reclamatii@fantastic.md anexand pozele facute.
  • Curierii noștri permit verificarea integritatii ambalajului, si nu conectează, nu instalează, nu configurează echipamentul livrat.
  • Verificarea dispozitivelor electronice în timpul iernii este efectuată de client în mod independent, la 2 ore după livrare (cu condiția să fie într-o cameră uscată și caldă).
  • Verificarea frigiderelor este efectuată de client în mod independent după cel puțin 3-4 ore, deoarece transportul implică o distribuție neuniforma a fluidelor de lucru în sistem.
  • „Fantastic.md” depune toate eforturile pentru a îmbunătăți calitatea livrării, toate acestea, este posibilă o întârziere în livrare din cauza circumstanțelor neprevăzute care au avut loc din culpa vânzătorului
  • Vă rugăm să rețineți că la primirea bunurilor, cumpărătorul trebuie sa verifice caracteristicile și aspectul exterior. Prin semnarea actului de primire/predare, confirmați că nu aveți nici o pretenție față de vânzător/transportator referitor la produsele livrare.
  • Refuzul de a recepționa bunul vă obligă la achitarea livrării. Bunurile vor fi înmânate cumpărătorului după achitarea a comenzii și semnarea actului de predare-primire împreună cu bonul fiscal și certificatul de garanție.
Acceptăm plăți online.
Maestro
Mastercard
Apple Pay
Internet magazin de electronice si electrocasnice cu livrare in Moldova
© 2004-2023 Fantastic®. Toate drepturile rezervate.